D
2007
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana
Basic information
Original name
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name in Czech
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name (in English)
The role of the questionnaire in internal school evaluation
Edition
první. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, p. 137-142, 6 pp. 2007
Other information
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/07:00033862
Organization unit
Faculty of Education
Keywords in English
school evaluation; questionnaire; system in school evaluation; evaluation method
V originále
Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály metod při autoevaluaci školy.
In English
The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaries. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of the other methods for school evaluation.
Displayed: 6/11/2024 11:09