D 2007

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Name in Czech

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Name (in English)

The role of the questionnaire in internal school evaluation

Authors

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

první. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, p. 137-142, 6 pp. 2007

Publisher

Gaudeamus UHK

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/07:00033862

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7041-010-3

Keywords in English

school evaluation; questionnaire; system in school evaluation; evaluation method

Tags

evaluation method, questionnaire, school evaluation, system in school evaluation

Tags

Reviewed
Změněno: 29/3/2010 15:51, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Abstract

ORIG EN

V originále

Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály metod při autoevaluaci školy.

In English

The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaries. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of the other methods for school evaluation.
Displayed: 6/11/2024 11:09