SAXONBERG, Steven. Globalization or Glocalization? A comparison of advertising in Poland and Sweden. In KANIA, Magdalena. Nationalisms Across the Globe: An Overview of Nationalisms in State-Endowed and Stateless Nations. Poznan: Instytut Slawistyki PAN. s. 61-81. xxx. ISBN 83-87653-46-2. 2005.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Globalization or Glocalization? A comparison of advertising in Poland and Sweden
Název česky xxx
Autoři SAXONBERG, Steven (752 Švédsko, garant).
Vydání Poznan, Nationalisms Across the Globe: An Overview of Nationalisms in State-Endowed and Stateless Nations, od s. 61-81, 21 s. xxx, 2005.
Nakladatel Instytut Slawistyki PAN
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50601 Political science
Stát vydavatele Polsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/05:00033877
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 83-87653-46-2
Klíčová slova anglicky nationalism identity advertising Sweden Poland
Příznaky Mezinárodní význam
Změnil Změnil: prof. Steven Saxonberg, Ph.D., učo 101786. Změněno: 17. 3. 2010 17:27.
Anotace
This article compares comparison of advertising in Poland and Sweden from the perspective of globalization and glocalization
Anotace česky
xxx
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 17:41