KRATOCHVÍLOVÁ, Jana. Úloha dotazníku při autoevaluaci školy. Online. In Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti. 2007. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus UHK, 2007. s. 137-142. ISBN 978-80-7041-010-3. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Název česky Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Název anglicky The role of the questionnaire at internal school evaluation
Autoři KRATOCHVÍLOVÁ, Jana
Vydání 2007. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, od s. 137-142, 6 s. 2007.
Nakladatel Gaudeamus UHK
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-010-3
Klíčová slova anglicky school self evaluation; questionnaire; methods; system in school evaluation
Štítky methods, questionnaire, school self evaluation, system in school evaluation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 29. 3. 2010 15:50.
Anotace
Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály jiných metod při autoevaluaci školy.
Anotace anglicky
The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaires. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of other methods for school evaluation.
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 00:33