D 2007

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

KRATOCHVÍLOVÁ, Jana

Basic information

Original name

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Name in Czech

Úloha dotazníku při autoevaluaci školy

Name (in English)

The role of the questionnaire at internal school evaluation

Edition

2007. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, p. 137-142, 6 pp. 2007

Publisher

Gaudeamus UHK

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7041-010-3

Keywords in English

school self evaluation; questionnaire; methods; system in school evaluation

Tags

Reviewed
Změněno: 29/3/2010 15:50, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.

Abstract

V originále

Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály jiných metod při autoevaluaci školy.

In English

The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaires. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of other methods for school evaluation.