Detailed Information on Publication Record
2007
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
KRATOCHVÍLOVÁ, JanaBasic information
Original name
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name in Czech
Úloha dotazníku při autoevaluaci školy
Name (in English)
The role of the questionnaire at internal school evaluation
Authors
Edition
2007. vyd. Hradec Králové, Hodnocení v práci učitele psychodidaktické a etické souvislosti, p. 137-142, 6 pp. 2007
Publisher
Gaudeamus UHK
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7041-010-3
Keywords in English
school self evaluation; questionnaire; methods; system in school evaluation
Tags
Reviewed
Změněno: 29/3/2010 15:50, doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
V originále
Příspěvek pojednává o využití dotazníku při autoevaluaci školy. Popisuje etapy práce s dotazníkem a zaměřuje se zejména na přípravnou fázi tvorby dotazníku. Upozorňuje rovněž na využití pestré škály jiných metod při autoevaluaci školy.
In English
The contribution summarizes how to use questionnaires in school evaluation. It describes work periods while using questionnaires and it focuses especially on the preparatory phase production of questionnaires. It also emphasizes the possibility of using a broad spectrum of other methods for school evaluation.