Další formáty:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{786087, author = {Janča, Boris}, address = {Olomouc}, booktitle = {Ekonomické znalosti pro tržní praxi 2008}, keywords = {education and development; evaluation; models for evaluation}, language = {cze}, location = {Olomouc}, isbn = {978-80-87273-00-5}, pages = {208-217}, publisher = {Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci}, title = {Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 786087 AU - Janča, Boris PY - 2008 TI - Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků PB - Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci CY - Olomouc SN - 9788087273005 KW - education and development KW - evaluation KW - models for evaluation N2 - Vedle Kirkpatrickova modelu pro hodnocení výsledku vzdělávání existuje celá řada dalších přístupů, běžně dostupná literatura je však, na rozdíl od přístupu Kirkpatrickova, vetšinou neuvádí. Príspevek se zabývá těmito alternativními přístupy - Phillipsovým, Kaufmana a Kellera, přístupem CIRO, Hamblinovým a modely SCM a CIPP. Jejich stručná charakteristika se zaměřuje především na vzájemné odlišnosti, možnosti vzájemného doplňování a podnětné body. ER -
JANČA, Boris. Alternativní přístupy k hodnocení vzdělávání a rozvoje pracovníků. In \textit{Ekonomické znalosti pro tržní praxi 2008}. Olomouc: Filozofická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci, 2008. s.~208-217. ISBN~978-80-87273-00-5.
|