KLAPALOVÁ, Alena and Radoslav ŠKAPA. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích (Value creation in the reverse flows at B2B markets). In Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství, 2008, p. 335-376, 36 pp. ISBN 978-80-210-4521-7.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Name in Czech Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích
Name (in English) Value creation in the reverse flows at B2B markets
Authors KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution) and Radoslav ŠKAPA (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition první. Brno, Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu, p. 335-376, 36 pp. 2008.
Publisher Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50600 5.6 Political science
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14560/08:00034005
Organization unit Faculty of Economics and Administration
ISBN 978-80-210-4521-7
Keywords in English value value creation reverse flows B2B markets
Tags Reviewed
Changed by Changed by: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Changed: 5/5/2011 21:25.
Abstract
Cílem příspěvku je prezentovat výsledky práce prvního roku zkoumání v rámci specifického úkolu Katedry podnikového hospodářství zaměřeného na problematiku tvorby hodnoty ve zpětných tocích na trzích organizací. Těžiště příspěvku spočívá zejména v sumarizaci dostupných teoretických přístupů a poznatků a ve formulaci výzkumných otázek, které budou zodpovězeny v pilotáži, jenž proběhne na podzim roku 2008 a posléze v empirickém průzkumu, který zamýšlí kolektiv spolupracovníků realizovat v příštím roce.
Abstract (in English)
The goal of the paper is to present the results of the first year research aimed at the problems of value creation in the reverse flows of organizations markets. The heart of the paper is in the summarization of the theroetical approaches and knowledge and in formulation of the research questions used in pilot survey followedby the empirical survey realized during next year.
PrintDisplayed: 27/4/2024 10:47