BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním (Approaches to Early Education of Children with Social Disadvantage). Speciální pedagogika. Praha: Pedagogická fakulta UK v Praze, 2008, 2/2008, No 18, p. 101-120, 19 pp. ISSN 1211-2720. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@article{789696, author = {Bartoňová, Miroslava}, article_location = {Praha}, article_number = {18}, keywords = {preparatory class at primary school;pre-school age child;multicultural education;Romany minority;education;pupil with social disadvantage;school law;educational programme}, language = {cze}, issn = {1211-2720}, journal = {Speciální pedagogika}, title = {Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním}, volume = {2/2008}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 789696 AU - Bartoňová, Miroslava PY - 2008 TI - Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním JF - Speciální pedagogika VL - 2/2008 IS - 18 SP - 101-120 EP - 101-120 PB - Pedagogická fakulta UK v Praze SN - 12112720 KW - preparatory class at primary school;pre-school age child;multicultural education;Romany minority;education;pupil with social disadvantage;school law;educational programme N2 - Článek prezentuje výsledky výzkumného šetření realizovaného v letech 2000-2008 v přípravných třídách základních škol v České republice. Cílem výzkumného šetření byla komplexní analýza teoretických a empirických zdrojů týkajících se problematiky multikulturní edukace jedinců z odlišného etnického prostředí s důrazem na možnosti edukace v přípravné třídě. V závěru jsou prezentovány výsledky šetření vzhledem k speciálněpedagogické teorii a praxi. ER -
BARTOŇOVÁ, Miroslava. Přístupy k počátečnímu vzdělávání dětí se sociálním znevýhodněním (Approaches to Early Education of Children with Social Disadvantage). \textit{Speciální pedagogika}. Praha: Pedagogická fakulta UK v Praze, 2008, 2/2008, No~18, p.~101-120, 19 pp. ISSN~1211-2720.
|