BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ and Marie VÍTKOVÁ. Strategie ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v odborném učilišti a na praktické škole (Strategies in Education of Pupils with mental disability in training college and practical school.). Edited by Miroslava Bartoňová - Jarmila Pipeková - Marie Vítková. 2. vyd. Brno: MSD, 2008, 148 pp. MSD. ISBN 978-80-7392-050-0.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategie ve vzdělávání žáků s mentálním postižením v odborném učilišti a na praktické škole
Name (in English) Strategies in Education of Pupils with mental disability in training college and practical school.
Authors BARTOŇOVÁ, Miroslava, Jarmila PIPEKOVÁ and Marie VÍTKOVÁ.
Edited by Miroslava Bartoňová - Jarmila Pipeková - Marie Vítková.
Edition 2. vyd. Brno, 148 pp. MSD, 2008.
Publisher MSD
Other information
Original language Czech
Type of outcome Book on a specialized topic
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7392-050-0
Keywords in English education;strategies;mental disability;practical school;training college;competencies
Tags competencies, Education, mental disability, practical school, strategies, training college
Changed by Changed by: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Changed: 7/9/2010 20:53.
Abstract
Odborná kniha reší přístupy k žákům s mentálním postižením v odborném učilišti a na praktické škole. Stanovuje strategie ve vzdělávání těchto žáků. Kniha obsahuje konkrétní případy školních vzdělávacích programů a kazuistik.
Abstract (in English)
The book deals with approaches to pupils with mental disability in training college and practical school.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 11/6/2024 21:17