KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy. In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy
Název anglicky Responses to academic stress: longitudinal perspectives
Autoři KOHOUTEK, Tomáš (203 Česká republika, garant), Jan MAREŠ (203 Česká republika) a Stanislav JEŽEK (203 Česká republika).
Vydání XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Prezentace na konferencích
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/08:00028431
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
Klíčová slova anglicky stress; coping; early adolescence; school achievement
Změnil Změnil: Mgr. et Mgr. Jan Mareš, Ph.D., učo 22918. Změněno: 16. 3. 2010 14:25.
Anotace
Příspěvek sleduje vztahy mezi problémy a způsoby zvládání v kontextu školního prostředí. Vychází z dat, získaných dotazníkem CTK u 150 adolescentů ve 13 a v 15 letech v rámci české části studie ELSPAC. Sledujeme rozdíly v úrovni faktorově analyticky odvozených okruhů problémů i způsobů zvládání a na základě výsledků korelační analýzy diskutujeme o vývojových trendech mezi 13. a 15. rokem věku.
Anotace anglicky
The study observes relationships between problems and ways of coping with them in tje context of school environment. It is based upon the questionnaire data from the sample of 150 early adolescents from the Czech part of ELSPAC study. We observe the differences of the factor-analytically derived scales of problems and ways of coping in 13 and 15 years of age, and with the support of the results of correlational analysis discuss the possible onthogenetical trends between 13 and 15 years of age.
Návaznosti
AV0Z70250504, záměrNázev: Člověk v kontextech celoživotního vývoje
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 11:19