Detailed Information on Publication Record
2008
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
KLAPALOVÁ, Alena and Ladislav BLAŽEKBasic information
Original name
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
Name in Czech
Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice
Name (in English)
Purchasing conditions of shopping malls in the Czech Republic
Authors
KLAPALOVÁ, Alena (203 Czech Republic, guarantor) and Ladislav BLAŽEK (203 Czech Republic)
Edition
první. Košice, Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba" p. 20-27, 8 pp. 2008
Publisher
Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
50600 5.6 Political science
Country of publisher
Slovakia
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14560/08:00034143
Organization unit
Faculty of Economics and Administration
ISBN
978-80-225-2633-3
Keywords in English
shopping conditions shopping malls factors of choice spending free time
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 9/4/2010 15:43, doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
V originále
Článek prezentuje výsledky kvantitativního průzkumu realizovaného na vzorku spotřebitelů - zákazníků nákupních center v České republice. Cílem průzkumu bylo zjistit názory na vybrané otázky související s trávením času v nákupních centrech, názory na strukturu nabídky a jej využívání, faktory volby preferovaného nákupního centra a na výhody a nevýhody nákupních center. Průzkum je součástí komparativní studie nákupních center a názorů zákazníků na jejich služby a úroveň v Holandsku, Polsku a České republice.
In English
Paper presents results of the quantitative survey realized on the sample of respondents customers of shopping centres in the Czech Republic. The aim of the survey was to find out the views on the chosen topics concerning time spending in the shopping centres, views on the supply structure and its utilization, factors of choice of the preferred shopping centre and on the advantages and disadvantages of shopping centres. The survey is a part of the comparative study of shopping centres and customers views on their services and quality level in the Netherland, Poland and The Czech Republic.
Links
1M0524, research and development project |
|