PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Dotek jako prostředek komunikace. In KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2008, 9 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Dotek jako prostředek komunikace
Název česky Dotek jako prostředek komunikace
Název anglicky Touch as an instrument of a communication
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, 9 s. 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00026796
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-167-6
Klíčová slova česky dotek; člověk s kombinovaným postižením; komunikace jako potřeba; vnímání; překážky v komunikaci; stimulace; pocity
Klíčová slova anglicky touch; person with severe disability; communication as a need; perception; obstacles in communication; stimulation; feeling
Štítky communication as a need, feeling, obstacles in communication, perception, person with severe disability, stimulation, touch
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Lucie Procházková, Ph.D., učo 20097. Změněno: 10. 3. 2011 14:46.
Anotace
Tento příspěvek se zabývá možnostmi komunikace u těžce postižených jedinců, zdůrazňuje potřebu těžce postižených osob komunikovat a blíže se zaměřuje na dotek jako jeden z prostředků komunikace s těžce postiženými jedinci. Sborník je v elektronické podobě.
Anotace anglicky
This paper deals with the possibilities of communication of severe disabled people, underlines the need of severe disabled people to communicate and focuses to the touch as instrument of a communication with severe disabeld people. The book appeared in electronical version.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:39