D 2008

Možnosti komunikace s dětmi a žáky s vývojovou dysfázií

BOČKOVÁ, Barbora

Základní údaje

Originální název

Možnosti komunikace s dětmi a žáky s vývojovou dysfázií

Název anglicky

The Ways of Communication with Childrens and Pupils with Developmental Dysphasia

Autoři

BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, garant)

Vydání

Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností; Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, od s. 39-39, 10 s. 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Stať ve sborníku

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026810

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-807315-167-6

Klíčová slova anglicky

developmental dysphasia; communication; parent of child/pupil with developmental dysphasia; speech therapist; teacher; support of communication

Štítky

communication, developmental dysphasia, speech therapist, support of communication, teacher

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 10. 12. 2008 10:24, PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Tématem stati je problematika vývojové dysfázie - v návaznosti na symptomatologii této formy narušené komunikační schopnosti je prezentován komunikační proces a jeho změny mezi dysfatickým dítětem a jeho nejbližším okolím, zmíněna je také důležitost spolupráce logopedam rodičů a pedagogických pracovníků, doplněná o praktické rady, které mohou komunikaci s dětmi či žáky se specificky narušeným vývojem řeči usnadnit.

Anglicky

The topic of the article is problematics of the developmental dysphasia - presents the symptomatology also mentions the communication process and its modifications between the child with developmental dysphasia end its family and school environment. The importance of the cooperation of the speechtherapist and the family including the teacher of pupil with developmental dysphasia is mentioned too. In fine there are presented the practical advises to make the communication with the children or the pupils with specific language impairment easier.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 10. 11. 2024 13:45