PROCHÁZKOVÁ, Lucie. Podpora jedinců s postižením při vstupu na volný trh práce v Rakousku (The support of disabled people in the process of integration into the labour market in Austria). In MÜHLPACHR, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky. 1st ed. Brno: MSD, 2007, p. 183-195. ISBN 978-80-7392-012-8.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Podpora jedinců s postižením při vstupu na volný trh práce v Rakousku
Name in Czech Podpora jedinců s postižením při vstupu na volný trh práce v Rakousku
Name (in English) The support of disabled people in the process of integration into the labour market in Austria
Authors PROCHÁZKOVÁ, Lucie (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution).
Edition 1. vyd. Brno, Dilemata speciální pedagogiky, p. 183-195, 13 pp. 2007.
Publisher MSD
Other information
Original language Czech
Type of outcome Chapter(s) of a specialized book
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/07:00026817
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7392-012-8
Keywords (in Czech) lidé s postižením; integrace; trh práce; podpora; asistence
Keywords in English disabled people; integration; labour market; support; assistance
Tags assistance, disabled people, integration, labour market, support
Tags Reviewed
Changed by Changed by: PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D., učo 20097. Changed: 29/3/2011 16:37.
Abstract
Příspěvek se zabývá možnostmi podpory postižených osob při integraci na volný trh práce v Rakousku a vychází z výsledků výzkumného šetření.
Abstract (in English)
The text describes the possibilities of the support of disabled people in the process of integration into the labour market in Austria and follows the results of a research.
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 17/6/2024 01:54