SMÉKAL, Vladimír. Selfmanagement jako cesta k sobě a druhým. In KOLÁŘ, Jan a Bohumíra (eds.) LAZAROVÁ. K sobě, k druhým, k profesi: teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 8-24. ISBN 978-80-210-4595-8.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Selfmanagement jako cesta k sobě a druhým
Název anglicky Self-management as a way to oneself and to others
Autoři SMÉKAL, Vladimír (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vydání. Brno, K sobě, k druhým, k profesi: teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků, s. 8-24, 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50100 5.1 Psychology and cognitive sciences
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14230/08:00026832
Organizační jednotka Fakulta sociálních studií
ISBN 978-80-210-4595-8
Klíčová slova česky cvičení rozvoje osobnosti; emoční inteligence; sebepoznání; self-management; sociální kompetence
Klíčová slova anglicky emotional intelligence; personal development exercises; personality culture; self-cognition; self-management; social competence
Štítky emotional intelligence, personal development exercises, personality culture, self-cognition, self-management, Social Competence
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Vladimír Smékal, CSc., učo 668. Změněno: 2. 7. 2009 18:15.
Anotace
Studie charakterizuje úlohu selfmanagementu v efektivní a konstruktivní práci s lidmi. Na základě zkušeností z kurzů selfmanagementu objasňuje metody sebepoznání a od nich se odvíjející postupy rekondice. Soustřeďuje se zejména na sociální kompetence, na sociální a emoční inteligenci, na spirálu činností regulujících jednání s lidmi a na úlohu komunikačních cvičení.
Anotace anglicky
The study characterises the role of self-management in effective and constructive work with people. On the basis of experience from self-management courses, it clarifies methods of self-knowing and related methods of recondition. It focuses particularly on social competencies, social and emotional intelligence, spiral of actions regulating dealing with people, and the role of communication exercises.
Návaznosti
MSM0021622406, záměrNázev: Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Psychologické a sociální charakteristiky dětí, mládeže a rodiny, vývoj osobnosti v době proměn moderní společnosti
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 10:59