Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{796106, author = {Najvarová, Veronika}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy}, keywords = {reading literacy; reading strategies; research; qualitative approach}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-7041-287-9}, pages = {461-468}, publisher = {Gaudeamus}, title = {Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy}, url = {http://www.ped.muni.cz/weduresearch/publikace/0052.pdf}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 796106 AU - Najvarová, Veronika PY - 2008 TI - Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy PB - Gaudeamus CY - Hradec Králové SN - 9788070412879 KW - reading literacy KW - reading strategies KW - research KW - qualitative approach UR - http://www.ped.muni.cz/weduresearch/publikace/0052.pdf N2 - Příspěvek seznamuje s výzkumem čtenářské gramotnosti žáků primární školy, jehož cílem bylo zjistit, které faktory ovlivňují rozvoj čtenářské gramotnosti žáků a jaký je její stav. Abychom získali hlubší vhled do problematiky čtenářské gramotnosti a faktorů, které ji ovlivňují, rozšířili jsme zkoumání kvantitativní roviny čtenářské gramotnosti žáků 1. stupně základní školy o použití metod kvalitativního přístupu. Zkoumáním vybraných žáků (extrémních případů) jsme mohli popsat čtenářské strategie, které používají různě zdatní čtenáři. V příspěvku popisujeme vybrané výsledky výzkumu čtenářských strategií. ER -
NAJVAROVÁ, Veronika. Výzkum čtenářských strategií žáků 1. stupně základní školy (Research on Reading Strategies of Primary School Pupils). In \textit{In Svatoš, T.; Doležalová, J. (ed.). Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy}. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008, p.~461-468. ISBN~978-80-7041-287-9.
|