ŠIMONÍK, Oldřich. Sketch teaching methods. První vydání. Brno.: MSD spol. s r.o. 64 s. Pedagogická teorie, svazek 2. ISBN 978-80-7392-038-8. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Sketch teaching methods
Název česky Nástin vyučovacích metod
Název anglicky Sketch teaching methods
Autoři ŠIMONÍK, Oldřich (203 Česká republika, garant).
Vydání První vydání. Brno. 64 s. Pedagogická teorie, svazek 2. 2008.
Nakladatel MSD spol. s r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034193
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-038-8
Klíčová slova anglicky Teaching methods; Division of teaching methods; Verbal teaching methods; Schematic teaching methods; Methods of practical work; Teaching projects; Situation and inscenation methods; Didactic games; Teaching organization; Classification.
Štítky Classification., Didactic games, Division of teaching methods, Methods of practical work, Schematic teaching methods, Situation and inscenation methods, teaching methods, Teaching organization, Teaching projects, Verbal teaching methods
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: prof. PhDr. Oldřich Šimoník, CSc., učo 106. Změněno: 29. 5. 2009 13:37.
Anotace
Outline of historical developement of teaching methods; Characteristics and division of teaching methods; Verbal teaching methods; Schematic teaching methods; Methods of practical work; Solutions of educational probléme; Teaching projects; Situation and inscenation methods; Didactic games; A lesson taking advantage of Dalton teaching plan items; Teaching organization, lesson; Classification of students.
Anotace anglicky
Outline of historical developement of teaching methods; Characteristics and division of teaching methods; Verbal teaching methods; Schematic teaching methods; Methods of practical work; Solutions of educational probléme; Teaching projects; Situation and inscenation methods; Didactic games; A lesson taking advantage of Dalton teaching plan items; Teaching organization, lesson; Classification of students.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 4. 2024 10:09