C 2008

Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace

PAVLOVSKÁ, Marie, Petra HAMADOVÁ, Jan ŠIRŮČEK a Pavla CVEČKOVÁ

Základní údaje

Originální název

Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace

Název česky

Využití dramatické výchovy a efektivních metod práce v prostředí školní integrace

Název anglicky

Use of drama and effective methods in school integration

Autoři

PAVLOVSKÁ, Marie (203 Česká republika, garant, domácí), Petra HAMADOVÁ (203 Česká republika, domácí), Jan ŠIRŮČEK (203 Česká republika, domácí) a Pavla CVEČKOVÁ (203 Česká republika, domácí)

Vydání

první. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. (eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. od s. 133-144, 12 s. Pedagogická literatura, 2008

Nakladatel

Paido

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00051058

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

ISBN

978-80-7315-170-6

Klíčová slova anglicky

integration; inclusion;education; methods; climate of class; visual impairment

Štítky

climate of class, Education, inclusion, integration, methods, visual impairment

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 28. 3. 2012 15:53, PaedDr. Marie Pavlovská, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

V kapitole jsou představeny teoretické principy, zásady společného vzdělávání a praktická doporučení, která poukážou na efektivní metody a formy práce. Tyto přístupy mohou pomoci posílit přijetí odlišnosti ve třídě, zlepšit její klima a vzájemnou spolupráci. Naším cílem je představit konkrétní postupy, které přispívají k eliminaci nežádoucího napětí ve třídě, popř. šikany, což je prokázáno v níže uvedeném výzkumném šetření.

Anglicky

In Theoretical chapter and rules of inclusive education and practical recommendations are presented in this article together with effective methods and forms of work. These approaches can strengthen acceptance of diversity, improve climate and cooperation in the classroom. Our aim is to introduce specific methods, which eliminate undesirable tension in the class, esp. in case of bullying. This is proved in presented research results.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 7. 11. 2024 06:20