C
2008
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
HAVEL, Jiří, Hana FILOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ
Základní údaje
Originální název
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Název česky
Komunikace jako prostředek autoevaluace učitelů v inkluzivní škole
Název anglicky
Communication as a Mean of Self-evaluation of Teachers in Inclusive Schools
Vydání
Brno, Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II, od s. 97-113, 16 s. VZ, 2008
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00042172
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky
ukazatele kvality inkluze sebeevaluace
Klíčová slova anglicky
detectors of quality inclusion self-evaluation
V originále
Příspěvek popisuje výzkumný nástroj Rámec pro sebehodnocení podmínek vzdělávání a jeho použití v praxi při autoevaluaci školy. Zaměřujeme se v něm na zhodnocení některých indikátorů kvality s akcentem na komunikaci uvnitř školy i komunikaci s vnějším prostředím v části A, která charakterizuje kulturu a klima školy a v části B, popisující principy školy pro všechny.
Anglicky
The benefit describes an experimental tool Frame for self-evaluation of educational conditions and its using in practice. We concentrate on evaluation of some quality detectors, especially on a communication inside school and communication with outdoor environment in the part A and on clime of school describeing principles school for all in the part B.
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 11. 11. 2024 02:19