k 2008

Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí

ŠTĚPAŘOVÁ, Ema

Základní údaje

Originální název

Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí

Název česky

Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí

Název anglicky

Social-pedagogical factories influencing education od Romany children

Autoři

ŠTĚPAŘOVÁ, Ema (203 Česká republika, garant)

Vydání

Sympozium sociální pedagogiky na PdF MU, 2008

Další údaje

Jazyk

čeština

Typ výsledku

Prezentace na konferencích

Obor

50300 5.3 Education

Stát vydavatele

Česká republika

Utajení

není předmětem státního či obchodního tajemství

Kód RIV

RIV/00216224:14410/08:00026933

Organizační jednotka

Pedagogická fakulta

Klíčová slova anglicky

education; Romany children; Romany family

Štítky

Education, Romany Children, Romany family

Příznaky

Recenzováno
Změněno: 24. 3. 2010 16:08, Mgr. Ema Štěpařová, Ph.D.

Anotace

ORIG EN

V originále

Sociálně-pedagogické faktory ovlivňující edukaci romských dětí. pojednává o podpůrných programech a projektech, jež mají v současné době za cíl zlepšit stávající stav romských dětí v oblasti vzdělávání. Mezi nejvýznamnější můžeme považovat např. fungování přípravných nultých ročníků, zřízení funkce asistenta pedagoga či doučování romských dětí prostřednictvím studentů pedagogických fakult. Uvedené programy budou předmětem zkoumání v disertační práci, kde bude popsáno zhodnoceno úsilí o zvýšení efektivity pedagogické činnosti školy ve vztahu k romským dětem.

Anglicky

Social-pedagogical factories influencing education od Romany children covers supportive programmes and projects which currently aim to improve the educational situation for Romany children. Some of the most significant include, for example, how the preparatory zero-year classes work, the establishment of the position of a teacher’s assistant, or tutoring for Romany children provided by students of teaching faculties. These programmes will be examined within this dissertation, which will describe and assess attempts to increase the effectiveness of teaching in schools for Romany children.

Návaznosti

MSM0021622443, záměr
Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Zobrazeno: 6. 11. 2024 04:34