Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{798205, author = {Kroča, David}, address = {Brno}, booktitle = {Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností}, edition = {1. vyd.}, keywords = {art recital; recital competition; text interpretation; sing language; poetry and prose performance}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-7315-167-6}, pages = {65 (anotace)}, publisher = {Paido}, title = {Umělecký přednes poezie a prózy ve znakovém jazyce (Pedagogická poema)}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 798205 AU - Kroča, David PY - 2008 TI - Umělecký přednes poezie a prózy ve znakovém jazyce (Pedagogická poema) PB - Paido CY - Brno SN - 9788073151676 KW - art recital KW - recital competition KW - text interpretation KW - sing language KW - poetry and prose performance N2 - Stať se zabývá možnostmi znakového jazyka při ztvárnění uměleckého textu. Autor prezentuje dosavadní výsledky svého výzkumu a využívá svých zkušeností z lektorské činnosti na celostátním kole soutěžní přehlídky Pedagogická poema, které se účastní studenti středních pedagogických škol. Příspěvek upozorňuje na specifika tzv. obrazového jazyka, který umožňuje předat publiku významy, symboly a emoce uměleckého textu prostřednictvím specifických výrazových prostředků, jako je nápadná mimika, řeč horní poloviny těla nebo rýmování gestem. ER -
KROČA, David. Umělecký přednes poezie a prózy ve znakovém jazyce (Pedagogická poema) (Art Poetry and Prose Performance in Sign Language (Pedagogická poema)). In \textit{Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností}. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, p.~65 (anotace), 2 pp. ISBN~978-80-7315-167-6.
|