NĚMEC, Jiří. Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně (Structured teachers' training at the Faculty of education, Masaryk University, Brno). In Coufalová, J. Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2008, p. 81-84. ISBN 978-80-7043-697-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strukturované studium učitelství na PdF MU v Brně
Name (in English) Structured teachers' training at the Faculty of education, Masaryk University, Brno
Authors NĚMEC, Jiří (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Plzeň, Coufalová, J. Redukce bariér při získávání učitelské kvalifikace, p. 81-84, 4 pp. 2008.
Publisher Západočeská univerzita v Plzni
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00034235
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7043-697-4
Keywords in English The teacher assistants; bachelor and magistrate students; two level preparation of the teachers; structured study; teachers.
Tags bachelor and magistrate students, structured study, teachers., The teacher assistants
Changed by Changed by: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Changed: 24/6/2009 16:25.
Abstract
Studie analyzuje zkušenosti vedení pedagogické fakulty v Brně s přechodem na dvoustupňový model studia. Autor kriticky rozebírá pětileté zkušenosti (možné výhody a nevýhody), který tento model přináší.
Abstract (in English)
The study reflects the experience of the Faculty of Education management in Brno with the transformation into the two level study model. The author critically asses the five-year-experience (possible advantages and disadvantages) that had to be dealt with when the model was introduced.
PrintDisplayed: 12/6/2024 11:27