FROSTOVÁ, Jana. Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese. In XIX. celostátní foniatrické dny Evy Sedláčkové, 6. foniatrický kongres. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese
Název česky Postoj učitelů k hlasu z hlediska potřeb profese
Název anglicky Teachers´ approach to the voice from the point of view of their profession
Autoři FROSTOVÁ, Jana (203 Česká republika, garant).
Vydání XIX. celostátní foniatrické dny Evy Sedláčkové, 6. foniatrický kongres, 2008.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Konferenční abstrakt
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00034263
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova česky učitelé; péče o hlas
Klíčová slova anglicky teacher; voice care.
Štítky teacher, voice care.
Změnil Změnila: doc. MgA. Jana Frostová, Ph.D., učo 2369. Změněno: 12. 7. 2009 12:02.
Anotace
V článku autorka referuje o dílčím šetření, které se uskutečnilo v rámci výzkumného záměru Škola a zdraví pro 21. století MSM 0021622421. Pomocí dotazníku vlastní konstrukce byla u skupiny 141 respondentů učitelů zjišťována percepce hlasových obtíží při výkonu profese.
Anotace anglicky
The present paper informs on partial research that took place within the research project School and health for the 21st century MSM 0021622421. The autor by means of her questionnaire investigates perception of voice difficulties in 141 respondents teachers in pursuing their profession.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 00:40