SEKOT, Aleš. Mediální sport jako forma masové kultury (Medial sport as aform of mass culture). In Média, sport a jejich role v aktivním životním stylu. 1st ed. Praha: Karlova univerzita. p. 9-19. ISBN 978-80-86317-65-6. 2008.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Mediální sport jako forma masové kultury
Name in Czech Mediální sport jako forma masové kultury
Name (in English) Medial sport as aform of mass culture
Authors SEKOT, Aleš (203 Czech Republic, guarantor).
Edition 1. vyd. Praha, Média, sport a jejich role v aktivním životním stylu, p. 9-19, 11 pp. 2008.
Publisher Karlova univerzita
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50000 5. Social Sciences
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14510/08:00034283
Organization unit Faculty of Sports Studies
ISBN 978-80-86317-65-6
Keywords in English Sport; mass; culture; media
Tags culture, mass, media, sport
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Eva Špillingová, učo 110713. Changed: 30/3/2010 14:03.
Abstract
Přednáška na konferenci FTVS UK zaměřená na aktuální provázanost vrcholového sportu a médií
Abstract (in English)
Lecture on Conference on Sport in Mass Media accenting mutualrelations of top sport and televisin and press media
PrintDisplayed: 29/3/2024 16:14