HAVEL, Jiří. Reflexe praktické pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU. Online. In Pedagogické praxe a oborové didaktiky. Brno: MSD spol. s.r.o., 2008. s. 109-115. ISBN 978-80-7392-052-4. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Reflexe praktické pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název česky Reflexe praktické pregraduální přípravy učitelů 1. stupně ZŠ na PdF MU
Název anglicky Reflection of Pedagogic Practices by Students of Prime Schools Teaching
Autoři HAVEL, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání Brno, Pedagogické praxe a oborové didaktiky, od s. 109-115, 7 s. 2008.
Nakladatel MSD spol. s.r.o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00029136
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-052-4
Klíčová slova anglicky Preparation of Teachers Pedagogical Practice Reflection and Themselves - reflection Didactics
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D., učo 2478. Změněno: 15. 12. 2008 14:11.
Anotace
V příspěvku jsou uvedeny poznatky ze studentských reflexí, které hodnotí vlastní praktickou přípravu na fakultě. Zvláštní pozornost je věnována posouzení praktické přípravy v oborových didaktikách.
Anotace anglicky
The article deals piece of knowledge from students' reflection, there are evaluate their personal practical preparation on faculty. Special attention is devoted to appreciation of practical disposition in professional didactics.
Návaznosti
GA406/03/1349, projekt VaVNázev: Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
Investor: Grantová agentura ČR, Intervence do procesu rozvíjení pedagogických dovedností studentů učitelství v průběhu jejich praxe na fakultní škole
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 02:52