HORKÁ, Hana a Dáša ZOUHAROVÁ. Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů. In Pedagogické praxe a oborové didaktiky. první. Brno: MSD, spol. s. r. o. s. 203-206. ISBN 978-80-7392-052-4. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Pedagogická praxe jako prostředek evaluace ekologické/environmentální přípravy učitelů
Název anglicky Teaching practice as a means of evaluation of ecological/environmental teacher training
Autoři HORKÁ, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) a Dáša ZOUHAROVÁ (203 Česká republika, domácí).
Vydání první. Brno, Pedagogické praxe a oborové didaktiky, od s. 203-206, 4 s. 2008.
Nakladatel MSD, spol. s. r. o.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání tištěná verze "print"
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027016
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-052-4
Klíčová slova anglicky Environmental-educational competence; professional competences; ecological practice;ecological culture; environmental education
Štítky ecological culture, ecological practice, environmental education, Environmental-educational competence, professional competences
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Hana Horká, CSc., učo 2749. Změněno: 25. 8. 2013 09:58.
Anotace
Ekologicko-výchovná kompetence je úzce spojena s rozvojem profesionálních kompetencí učitelů, které se vztahují k výchovné stránce vyučování. Stať prezentuje dílčí zkušenosti z realizace volitelného předmětu Ekologická praxe, který umožňuje studentům oboru učitelství 1. stupně ZŠ ve spolupráci se školním koordinátorem environmentálního vzdělávání ověřit si vybrané metodické postupy, směřující k utváření ekologické kultury osobnosti žáků a následně je (sebe)reflektovat s účastníky praxe.
Anotace anglicky
Environmental-educational competence is closely linked to the development of professional competences of teachers that are related to the formative aspect of teaching. The paper presents experience with the implementation of the optional subject Ecological practice that enables the primary student teachers (in cooperation with school coordinators of environmental education) to test out specific methods aimed at formation of ecological culture in pupils personality and subsequently make (self)reflection with other participants in the practice.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 16. 4. 2024 18:27