KRÁTKÁ, Jana a Stanislav STŘELEC. Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel. In Pedagogický výzkum jako podpora současné školy. 1. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus. s. 729-736. ISBN 978-80-7041-287-9. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
Název česky Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
Název anglicky Form teacher as a factor of integration and coordination
Autoři KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant) a Stanislav STŘELEC (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Hradec Králové, Pedagogický výzkum jako podpora současné školy, od s. 729-736, 8 s. 2008.
Nakladatel Gaudeamus
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027021
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7041-287-9
Klíčová slova anglicky form teacher;school adviser; parents of pupils; activities of form teacher; research group; elaboration and data analysis
Štítky activities of form teacher, elaboration and data analysis, form teacher, parents of pupils, research group, school adviser
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 17. 12. 2008 13:03.
Anotace
Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumného šetření zaměřeného na témata (problémy), které řeší třídní učitelé nejčastěji s ostatními vyučujícími školy, s výchovnými poradci a s rodiči žáků. Východiskem našeho odborného zájmu je typologický nástin výchovných jevů a frekvence jejich výskytu při činnostech třídního učitele.
Anotace anglicky
This paper sums up the results of research aimed at the educational problems on which form teachers cooperate with pupils parents, collegues and with school advisers. Having analysed the results acquired in a questionnaire we can conclude on which educational activities form teachers most frequently cooperate with these subjects.
Návaznosti
MSM0021622421, záměrNázev: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 16:56