D
2008
Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
KRÁTKÁ, Jana a Stanislav STŘELEC
Základní údaje
Originální název
Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
Název česky
Třídní učitel jako integrující, koordinující a kooperující výchovný činitel
Název anglicky
Form teacher as a factor of integration and coordination
Autoři
KRÁTKÁ, Jana (203 Česká republika, garant) a Stanislav STŘELEC (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Hradec Králové, Pedagogický výzkum jako podpora současné školy, od s. 729-736, 8 s. 2008
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027021
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
form teacher;school adviser; parents of pupils; activities of form teacher; research group; elaboration and data analysis
V originále
Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkového výzkumného šetření zaměřeného na témata (problémy), které řeší třídní učitelé nejčastěji s ostatními vyučujícími školy, s výchovnými poradci a s rodiči žáků. Východiskem našeho odborného zájmu je typologický nástin výchovných jevů a frekvence jejich výskytu při činnostech třídního učitele.
Anglicky
This paper sums up the results of research aimed at the educational problems on which form teachers cooperate with pupils parents, collegues and with school advisers. Having analysed the results acquired in a questionnaire we can conclude on which educational activities form teachers most frequently cooperate with these subjects.
Návaznosti
MSM0021622421, záměr | Název: Škola a zdraví pro 21. století | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Škola a zdraví pro 21. století |
|
Zobrazeno: 12. 11. 2024 20:00