HORKÁ, Hana, Hana FILOVÁ and Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest (The stimulation ....). In Tvořivost učitele v primárním vzdělávání. první. Fakulta pedagogická Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2008, p. 86-94. ISBN 978-80-7372-422-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest
Name (in English) The stimulation ....
Authors HORKÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution).
Edition první. Fakulta pedagogická Liberec, Tvořivost učitele v primárním vzdělávání, p. 86-94, 9 pp. 2008.
Publisher Technická univerzita v Liberci
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Publication form printed version "print"
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00027025
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7372-422-1
Keywords in English professional competence;professional development; reflection; evaluation;professional pedagogical preparation
Tags evaluation, professional competence, professional development, professional pedagogical preparation, reflection
Changed by Changed by: Dana Nesnídalová, učo 831. Changed: 15/7/2013 14:51.
Abstract
Autorky analyzují systém úkolů, které realizují studenti v rámci seminárních prací v průběhu pregraduální pedagogické přípravy. Pozornost věnují především kvalitativnímu posunu v rozvoji jejich profesionálních kompetencí. Opírají se především o výsledky studentských reflexí a hodnocení studentů v jednotlivých ročnících.
Abstract (in English)
The authors analyse the system of tasks assigned to students within seminar work during their undergraduate teacher training. They focus on the qualitative progress in the development of their professional competences. They are based on the results of students reflections and evaluation of students in individual years of study.
Links
MSM0021622421, plan (intention)Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century
PrintDisplayed: 28/7/2024 22:30