D 2008

Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest

HORKÁ, Hana, Hana FILOVÁ and Jana KRATOCHVÍLOVÁ

Basic information

Original name

Stimulující vliv činností studenta v pedagogické přípravě - hledání cest

Name (in English)

The stimulation ....

Authors

HORKÁ, Hana (203 Czech Republic, guarantor, belonging to the institution), Hana FILOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution) and Jana KRATOCHVÍLOVÁ (203 Czech Republic, belonging to the institution)

Edition

první. Fakulta pedagogická Liberec, Tvořivost učitele v primárním vzdělávání, p. 86-94, 9 pp. 2008

Publisher

Technická univerzita v Liberci

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Stať ve sborníku

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

Publication form

printed version "print"

RIV identification code

RIV/00216224:14410/08:00027025

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7372-422-1

Keywords in English

professional competence;professional development; reflection; evaluation;professional pedagogical preparation
Změněno: 15/7/2013 14:51, Dana Nesnídalová

Abstract

V originále

Autorky analyzují systém úkolů, které realizují studenti v rámci seminárních prací v průběhu pregraduální pedagogické přípravy. Pozornost věnují především kvalitativnímu posunu v rozvoji jejich profesionálních kompetencí. Opírají se především o výsledky studentských reflexí a hodnocení studentů v jednotlivých ročnících.

In English

The authors analyse the system of tasks assigned to students within seminar work during their undergraduate teacher training. They focus on the qualitative progress in the development of their professional competences. They are based on the results of students reflections and evaluation of students in individual years of study.

Links

MSM0021622421, plan (intention)
Name: Škola a zdraví pro 21. století
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, School and Health for the 21st Century