HALÁKOVÁ, Zuzana a Milan KUBIATKO. Využívanie IKT vo voľnom čase budúcich učiteľov prírodovedných predmetov. Online. In Moderní informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Díl 2. Olomouc: VOTOBIA, 2007, s. 775-778. ISBN 978-80-7220-301-7.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Využívanie IKT vo voľnom čase budúcich učiteľov prírodovedných predmetov
Název anglicky UsingICT in incoming science teachers leisure time
Autoři HALÁKOVÁ, Zuzana (703 Slovensko) a Milan KUBIATKO (703 Slovensko, garant, domácí).
Vydání Olomouc, Moderní informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Díl 2. od s. 775-778, 4 s. 2007.
Nakladatel VOTOBIA
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Forma vydání elektronická verze "online"
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/07:00034358
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7220-301-7
Klíčová slova anglicky information and communication technologies; incoming science teachers; leisure time
Štítky incoming science teachers, information and communication technologies, leisure time
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: PaedDr. Milan Kubiatko, PhD., učo 108312. Změněno: 3. 12. 2013 15:21.
Anotace
V príspevku sa zaoberáme tým, ako vplývajú informačné a komunikačné technológie na organizovanie voľného času budúcich učiteľov prírodovedných predmetov. Práve oni budú svojimi postojmi, názormi, svojím správaním ovplyvňovať ďalšie generácie, z nich si budú brať príklad ich žiaci. Ukázalo sa, že aj v súčasnosti v hodnotovom rebríčku mladých sú uprednostňované aktivity viažuce sa najmä na aktívny oddych.
Anotace anglicky
We focused on the influence of ICT on organization of incoming teachers leisure time. Beacuse they will be by their attitudes, views, behaviors to influence next generation. We found out, that young people prefering activities, which are connected with an active rest.
VytisknoutZobrazeno: 31. 8. 2024 08:13