KNOPOVÁ, Blanka. Hudební výchova a její možnosti při rozvoji komunikačních kompetencí. In Klenková, Vítková. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. 1. vyd. Brno: Paido. s. 61-64, 143 s. ISBN 978-80-7315-167-6. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Hudební výchova a její možnosti při rozvoji komunikačních kompetencí
Název anglicky Music classes and their possible role in development of communication competences of children with specific learning difficulties
Autoři KNOPOVÁ, Blanka (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 61-64, 143 s. 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00051074
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-167-6
Klíčová slova česky komunikace,dechová opora, hlasový projev, tvrdý hlasový začátek, frázování
Klíčová slova anglicky communication skills;spoken word; articulation; breathing support; word intonation; unnatural tessitura
Štítky articulation, breathing support, communication skills, spoken word, unnatural tessitura, word intonation
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Blanka Knopová, CSc., učo 1373. Změněno: 29. 3. 2012 09:40.
Anotace
Výsledky průzkumného šetření v rámci řešení výzkumného záměru v oblasti komunikativních dovedností u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Formulované závěry poukazují na aktuální stav ve školách a naznačují možnosti a prostředky z oblasti hudebního vzdělávání, které mohou učitelé při práci využít.
Anotace anglicky
The paper embodies results of the research carried out as a part of the research project in the field of the communicative competences of children with special eductionl needs. Conclusions point to the current situation at schools and indicate possibilities and means from the area of music education whith teachers can use.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 15:54