JEDLIČKOVÁ, Helena. PROJEKTOVÁNÍ, PILOTÁŽ A VÝSLEDKY NOVÉHO MODELU INTEGROVANÉHO PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU NA KATEDŘE BIOLOGIE PDF MU V BRNĚ. Biologie pro život a zdraví - vzdělávání pro 21. stol. a udržitelný rozvoj (Projekting, Piloting and Results of a new model Integrated Science teacher training in the biology course of studentś teacher for Primary school at Dep. of Biology, Masaryks University, Faculty of Education in Brno. Biology for Life and Health ..). In EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING. 1st ed. Praha: Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství., 2008, p. 57-65. ISBN 978-80-7399-459-4. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{800119, author = {Jedličková, Helena}, address = {Praha}, booktitle = {EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING}, edition = {1}, keywords = {Action research at European universities. Knowledge base of teaching. Professional knowledge}, language = {cze}, location = {Praha}, isbn = {978-80-7399-459-4}, pages = {57-65}, publisher = {Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství.}, title = {PROJEKTOVÁNÍ, PILOTÁŽ A VÝSLEDKY NOVÉHO MODELU INTEGROVANÉHO PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU NA KATEDŘE BIOLOGIE PDF MU V BRNĚ. Biologie pro život a zdraví - vzdělávání pro 21. stol. a udržitelný rozvoj}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 800119 AU - Jedličková, Helena PY - 2008 TI - PROJEKTOVÁNÍ, PILOTÁŽ A VÝSLEDKY NOVÉHO MODELU INTEGROVANÉHO PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU NA KATEDŘE BIOLOGIE PDF MU V BRNĚ. Biologie pro život a zdraví - vzdělávání pro 21. stol. a udržitelný rozvoj PB - Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství. CY - Praha SN - 9788073994594 KW - Action research at European universities. Knowledge base of teaching. Professional knowledge N2 - Příspěvek se zabývá problematikou školské reformy v základním vzdělávání. Předpokladem úspěšnosti reformy je model aktivního učitele, schopného adaptovat se v měnícím se prostředí a přijímat různé role při práci v týmu. Představeny jsou dílčí výsledky výzkumu, zabývajícího se implementací činnostního a zkušenostního učení, které se jeví jako klíčové pro vytváření znalostního základu vyučování i profesního poznání do integrovaného vzdělávání studentů v programu Biologie pro život a zdraví na PdF MU v Brně. Reformní kroky nespočívají pouze v implementaci nových poznatků ve vztahu k udržitelnému rozvoji do stávajícího kurikula, ale také ve volbě účinných a aktivizujících metod a forem výuky, v podpoře interdisciplinárních vztahů. ER -
JEDLIČKOVÁ, Helena. PROJEKTOVÁNÍ, PILOTÁŽ A VÝSLEDKY NOVÉHO MODELU INTEGROVANÉHO PŘÍRODOVĚDNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ V PŘÍPRAVĚ UČITELŮ PRO PRIMÁRNÍ ŠKOLU NA KATEDŘE BIOLOGIE PDF MU V BRNĚ. Biologie pro život a zdraví - vzdělávání pro 21. stol. a udržitelný rozvoj (Projekting, Piloting and Results of a new model Integrated Science teacher training in the biology course of student\'s teacher for Primary school at Dep. of Biology, Masaryks University, Faculty of Education in Brno. Biology for Life and Health ..). In \textit{EFFECTIVENESS AND OPTIMALISATION OF TEACHER TRAINING}. 1st ed. Praha: Zemědělská univerzita. Institut vzdělávání a poradentství., 2008, p.~57-65. ISBN~978-80-7399-459-4.
|