NĚMEC, Jiří. Jaké postoje zaujmout a jaké předsudky odstranit, aby naše společnost mohla být nahlížena jako multikulturní? (What are the stands one should take and what are the prejudices to overcome so that our society could be called multicultural?). In Gulová, L. et al. Sociální pedagogika a multikulturní výchova v otázkách. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 63-68. Katedra sociální pedagogiky. ISBN 978-80-210-4724-2. |
Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inbook{800237, author = {Němec, Jiří}, address = {Brno}, booktitle = {Gulová, L. et al. Sociální pedagogika a multikulturní výchova v otázkách}, edition = {1.vyd.}, keywords = {Taking a stand; prejudice; theory of prejudice formation.}, language = {cze}, location = {Brno}, isbn = {978-80-210-4724-2}, pages = {63-68}, publisher = {Masarykova univerzita}, title = {Jaké postoje zaujmout a jaké předsudky odstranit, aby naše společnost mohla být nahlížena jako multikulturní?}, year = {2008} }
TY - CHAP ID - 800237 AU - Němec, Jiří PY - 2008 TI - Jaké postoje zaujmout a jaké předsudky odstranit, aby naše společnost mohla být nahlížena jako multikulturní? VL - Katedra sociální pedagogiky PB - Masarykova univerzita CY - Brno SN - 9788021047242 KW - Taking a stand KW - prejudice KW - theory of prejudice formation. N2 - Kapitola tvoří úvodní stručnou přehledovou studii, ve které jsou definovány základní pojmy (postoj a předsudek) a dále zmíněny některé teorie utváření předsudků. V závěru jsou naznačeny některé přístupy, prostřednictvím kterých můžeme v rámci edukativní práce s dětmi pracovat tak, abychom snížili riziko utváření negativních postojů a předsudků. ER -
NĚMEC, Jiří. Jaké postoje zaujmout a jaké předsudky odstranit, aby naše společnost mohla být nahlížena jako multikulturní? (What are the stands one should take and what are the prejudices to overcome so that our society could be called multicultural?). In \textit{Gulová, L. et al. Sociální pedagogika a multikulturní výchova v otázkách}. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p.~63-68. Katedra sociální pedagogiky. ISBN~978-80-210-4724-2.
|