Detailed Information on Publication Record
2008
Projekt FEED (Federated eParticipation Systems for Cross-Societal Deliberation on Environmental and Energy Issues)
HŘEBÍČEK, Jiří, Karel KISZA, Matěj ŠTEFANÍK and Michal HEJČBasic information
Original name
Projekt FEED (Federated eParticipation Systems for Cross-Societal Deliberation on Environmental and Energy Issues)
Name in Czech
Projekt FEED (Federated eParticipation Systems for Cross-Societal Deliberation on Environmental and Energy Issues)
Name (in English)
Project FEED (Federated eParticipation Systems for Cross-Societal Deliberation on Environmental and Energy Issues)
Authors
HŘEBÍČEK, Jiří (203 Czech Republic, guarantor), Karel KISZA (203 Czech Republic), Matěj ŠTEFANÍK (203 Czech Republic) and Michal HEJČ (203 Czech Republic)
Edition
první. Brno, 5. letní škola aplikované informatiky. Indikátory účinnosti EMS podle odvětví. p. 33-39, 7 pp. 2008
Publisher
Masarykova Universita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Stať ve sborníku
Field of Study
10201 Computer sciences, information science, bioinformatics
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14310/08:00034385
Organization unit
Faculty of Science
ISBN
978-80-210-4774-7
Keywords (in Czech)
projekt FEED; eContentPlus; eParticipation; eGovernment; přeshraniční vyjednávání; diskusní fórum
Keywords in English
project FEED; eContentPlus; eParticipation; eGovernment; cross-country deliberation discussion forum
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 20/3/2010 11:45, prof. RNDr. Jiří Hřebíček, CSc.
V originále
Cílem tohoto příspěvku je představit projekt FEED, iniciativy EU eContent Plus. Zejména nastínit jeho hlavní myšlenky, principy a postupy použité v rámci projektu a popsat současný a budoucí vývoj.
In English
The main aim of this paper is to present the project FEED of eContent Plus initiative of EU. Particularly, to foreshadow main ideas, principles and processes used in FEED project and describe todays and future development.