Other formats:
BibTeX
LaTeX
RIS
@inproceedings{806312, author = {Korcová, Kateřina}, address = {Hradec Králové}, booktitle = {PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008}, edition = {1}, keywords = {traditional school; alternative school; constructivism; constructivist concept of schooling}, language = {cze}, location = {Hradec Králové}, isbn = {978-80-7041-287-9}, pages = {714-723}, publisher = {nakladatelství GAUDEAMUS}, title = {Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita?}, year = {2008} }
TY - JOUR ID - 806312 AU - Korcová, Kateřina PY - 2008 TI - Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita? PB - nakladatelství GAUDEAMUS CY - Hradec Králové SN - 9788070412879 KW - traditional school KW - alternative school KW - constructivism KW - constructivist concept of schooling N2 - Příspěvek představuje dílčí výsledky disertačního projektu, který se zabývá trvalostí pekonceptů o trávicí soustavě člověka u žáků 3. ročníku základní školy v závislosti na učitelově pojetí výuky. Na základě pozorování učitelova pojetí výuky prvouky na brněnských základních školách jsou zde z hlediska přítomnosti konstruktivistických prvků porovnávány školy tradiční se školami, které je možné označit za alternativní. ER -
KORCOVÁ, Kateřina. Konstruktivismus v alternativních školách - mýtus nebo realita? (Constructivism in alternative schools - myth or reality?). In \textit{PEDAGOGICKÝ VÝZKUM JAKO PODPORA PROMĚNY SOUČASNÉ ŠKOLY. Sborník sdělení 16. konference ČAPV Pedagogická fakulta UHK 2. – 4. září 2008}. 1st ed. Hradec Králové: nakladatelství GAUDEAMUS, 2008, p.~714-723. ISBN~978-80-7041-287-9.
|