BARTOŇOVÁ, Miroslava. Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol (Learning styles in education of pupils with specific learning difficulties). In MANDZÁKOVÁ, Stanislava. Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove. Prešov: Pedagogická fakulta, 2008, p. 31-35. ISBN 978-80-8068-801-1.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol
Name in Czech Strategie v edukaci jedinců s SPU na 2. stupni základních škol
Authors BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Czech Republic, guarantor).
Edition Prešov, Specifické poruchy učenia a spravania v kontexte inkluzivnej edukácie Zborník z prvej medzinárodnej e-konferencie Pedagogická fakulta Prešovskej univerzity v Prešove, p. 31-35, 5 pp. 2008.
Publisher Pedagogická fakulta
Other information
Original language English
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Czech Republic
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00027214
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-8068-801-1
Keywords in English learning styles student pupil with specific learning difficulties self-understanding occupation choice intervention adults special teacher
Changed by Changed by: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Changed: 11/2/2009 12:20.
Abstract
Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence
Abstract (in Czech)
Ve stati se zamýšlíme nad tím, jak styly učení ovlivňují výuku žáka se specifickými poruchami učení. Pedagog jako odborník by měl umět poradit žákům, studentům a jejich rodičům, jak se připravovat na výuku, pomoci žákovi najít jeho učební styl. To je základní předpoklad odlišnosti reedukační péče vedené na prvním stupni ZŠ a na stupni vyšším. Styly učení jsou nástrojem, který studenti mohou použít ve školním vyučování nebo v jiných situacích. Jedním z více užívaných modelů stylů učení je model intervence
Links
MSM0021622443, plan (intention)Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education
PrintDisplayed: 30/7/2024 22:27