HAVLÍČKOVÁ, Helena. Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult (Scientific vs.professional education in bachelor studies of English language at Pedagogical Faculties). In Oborový cizí jazyk v bakalářském stupni strukturovaného studia. Liberec: TUL Liberec, 2008, 5 pp. ISBN 978-80-7372-427-6.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
Name in Czech Oborové versus pedagogické vzdělání v bakalářském studiu anglického jazyka ped.fakult
Name (in English) Scientific vs.professional education in bachelor studies of English language at Pedagogical Faculties
Authors HAVLÍČKOVÁ, Helena.
Edition Liberec, Oborový cizí jazyk v bakalářském stupni strukturovaného studia, 5 pp. 2008.
Publisher TUL Liberec
Other information
Type of outcome Proceedings paper
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7372-427-6
Keywords in English strukturované studium; bakalářský; didaktika; pedagogická praxe
Tags bakalářský, didaktika, pedagogická praxe, strukturované studium
Changed by Changed by: PhDr. Helena Havlíčková, učo 2428. Changed: 12/1/2009 10:19.
Abstract
Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.
Abstract (in Czech)
Jakkoli jsou bakalářské programy anglického jazyka pečlivě sestaveny, ukazuje se, že přestávají reflektovat požadavky školní reality v terénu. Tento příspěvek je výzvou ke sblížení akademické půdy se současnými potřebami škol. Připomíná nové náročné požadavky na začínajícího učitele, rovněž směřování Evropské unie na poli edukace a nabádá k respektování této skutečnosti v bakalářských studijních programech.
Abstract (in English)
Structured system of future teachers preparation does not reflect the needs of reality and does not always cope with the demands of EU. The professional preparation has been postponed into magister part of studies, which does not cover two years. The professional input seems to be insufficient.
PrintDisplayed: 28/6/2024 06:33