VÍTKOVÁ, Marie. Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole. In Bartoňová, M., Vítková, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II. První. Brno: Paido, Brno. s. 39-48, 9 s. Pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-170-6. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
Název česky Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
Název anglicky Selfregulated Learning, Cooperation, Social Competences in Inclusive School
Autoři VÍTKOVÁ, Marie (203 Česká republika, garant).
Vydání První. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II. od s. 39-48, 9 s. Pedagogická literatura, 2008.
Nakladatel Paido, Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027316
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-170-6
Klíčová slova česky autoregulace učení kooperace sociální kompetence
Klíčová slova anglicky Selfregulated Learning Cooperation Social Competences Inclusive School
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 11. 3. 2010 10:34.
Anotace
Ve stati jsou vysvětleny pojmy autoregulace učení, kooperace a sociální kompetence. 3kola je nejenom místem odborného učení,ale funguje také jako socializační instituce. Škola musí vytvořit prostředí, které je nezbytné pro vytvoření "inkluzivní školy".
Anotace anglicky
In a paper explaining the concepts of self-learning, cooperation and social competence. 3kola is not only a place of vocational learning, but also works as a socialization institution. The school must create an environment that is necessary for the creation of an "inclusive schools".
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 18. 4. 2024 14:58