Detailed Information on Publication Record
2008
Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
VÍTKOVÁ, MarieBasic information
Original name
Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
Name in Czech
Autoregulativní učení, kooperace, sociální kompetence v inkluzivní škole
Name (in English)
Selfregulated Learning, Cooperation, Social Competences in Inclusive School
Authors
VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor)
Edition
První. Brno, Bartoňová, M., Vítková, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of Pupils with Special Educational Needs II. p. 39-48, 9 pp. Pedagogická literatura, 2008
Publisher
Paido, Brno
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/08:00027316
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-7315-170-6
Keywords (in Czech)
autoregulace učení kooperace sociální kompetence
Keywords in English
Selfregulated Learning Cooperation Social Competences Inclusive School
Tags
Reviewed
Změněno: 11/3/2010 10:34, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
V originále
Ve stati jsou vysvětleny pojmy autoregulace učení, kooperace a sociální kompetence. 3kola je nejenom místem odborného učení,ale funguje také jako socializační instituce. Škola musí vytvořit prostředí, které je nezbytné pro vytvoření "inkluzivní školy".
In English
In a paper explaining the concepts of self-learning, cooperation and social competence. 3kola is not only a place of vocational learning, but also works as a socialization institution. The school must create an environment that is necessary for the creation of an "inclusive schools".
Links
MSM0021622443, plan (intention) |
|