C
2008
Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
VÍTKOVÁ, Marie
Základní údaje
Originální název
Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
Název česky
Analýza souvislostí mezi poruchou motoriky a narušenou komunikační schopností u dětí s pohybovým postižením
Název anglicky
Analysis of coherence between disturbed motor ability and impaired communication ability in children with physical impairment
Vydání
První. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, od s. 229-240, 11 s. Pedagogické publikace, 2008
Další údaje
Typ výsledku
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Stát vydavatele
Česká republika
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027318
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
child with physical impairment cerebral palsy disturbed motor ability
V originále
Stať se zabývá problematikou narušené komunikační schopnosti u dětí s pohybovým postižením. Potřeba logopedické péče u dětí s pohybovým postižením se posouvá často až do školního věku. Podpora těchto dětí spočívá ve fyzioterapii a v terapii řeči.
Anglicky
Paper deals with impaired communication skills in children with movement disabilities. The need for speech-care movement in children with disabilities are often pushes up to school age. Support for these children lies in physiotherapy and speech therapy
Návaznosti
MSM0021622443, záměr | Název: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání | Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání |
|
Zobrazeno: 28. 10. 2024 16:13