C 2008

Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

VÍTKOVÁ, Marie

Basic information

Original name

Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Name in Czech

Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.

Name (in English)

Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Education Programme for basic Education

Authors

VÍTKOVÁ, Marie (203 Czech Republic, guarantor)

Edition

První. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností, p. 17-22, 6 pp. Pedagogická literatura, 2008

Publisher

Paido, Brno

Other information

Language

Czech

Type of outcome

Kapitola resp. kapitoly v odborné knize

Field of Study

50300 5.3 Education

Country of publisher

Czech Republic

Confidentiality degree

není předmětem státního či obchodního tajemství

RIV identification code

RIV/00216224:14410/08:00027320

Organization unit

Faculty of Education

ISBN

978-80-7315-168-3

Keywords in English

pupil special education needs Framework Educational Programme for Bsic Education inklusive integrative education

Tags

Reviewed
Změněno: 1/3/2009 11:27, prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.

Abstract

V originále

Ve stati je prezentován Výzkumný záměr Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluze a integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy.

In English

In a paper presented research project is the special needs of pupils in the context of the Framework training program for basic education. The object of research is systematic creative activity in the area of inclusion and integration of pupils with special educational needs in primary schools.

Links

MSM0021622443, plan (intention)
Name: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministry of Education, Youth and Sports of the CR, Special Needs of Pupils in Context with Framework Educational Programme for Primary Education