PROCHÁZKOVÁ, Lenka, Marie HAVELKOVÁ a Petr KACHLÍK. Učitel, nadaný žák a jejich komunikace. In UČITEL A NADANÝ ŽÁK. 1. vyd. Brno: MSD s.r.o. Brno. s. 158 - 172. ISBN 978-80-7392-054-8. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
Název česky Učitel, nadaný žák a jejich komunikace
Název anglicky Teacher, talented pupil and their communication
Autoři PROCHÁZKOVÁ, Lenka (203 Česká republika, garant), Marie HAVELKOVÁ (203 Česká republika) a Petr KACHLÍK (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Brno, UČITEL A NADANÝ ŽÁK. od s. 158 - 172, 15 s. 2008.
Nakladatel MSD s.r.o. Brno
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027377
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7392-054-8
Klíčová slova anglicky Abilities - communication - talent - Framework educational programme - school - teacher - pupil
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Mgr. Lenka Adámková, Ph.D., učo 92125. Změněno: 13. 1. 2009 17:46.
Anotace
Problematikou komunikativních kompetencí u žáků rozumově nadaných a žáků běžné populace se zabývala výzkumná sonda, která byla realizována v letošním roce na PdF MU. Respondenty této sondy byli učitelé základních škol v Jihomoravském kraji, kteří učí rozumově nadané děti, diagnostikované v pedagogicko-psychologické poradně. V příspěvku jsou prezentovány výsledky výzkumu zaměřeného na možnosti rozvoje komunikativních kompetencí, které jsou nadaným žákům nabízeny učitelem v souvislosti s náplní požadavků Rámcově vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Anotace anglicky
The research sound carried out this year in Faculty of Education, MU, analysed the problems of communication abilities of intellectually talented pupils and pupils coming from common population. Respondents of the research sound were the primary school teachers from the South Moravia Region who teach talented pupils diagnosed from educational-psychological advisory centre. The contribution presents results of the research aimed to development possibilities of communication abilities that teachers offer to students in connection with demands of Framework educational programme for primary education.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 20. 4. 2024 02:56