NAJVAR, Petr. Raná výuka cizích jazyků v České republice na přelomu 20. a 21. století. Pedagogická orientace. 2008, roč. 18, č. 2, s. 37-51. ISSN 1211-4669.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Raná výuka cizích jazyků v České republice na přelomu 20. a 21. století
Název anglicky Teaching Foreign Languges to Young Learners in the Czech Republic at the Turn of the 20th Century
Autoři NAJVAR, Petr (203 Česká republika, garant).
Vydání Pedagogická orientace, 2008, 1211-4669.
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027378
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky EFL; young learners; primary education
Štítky EFL, primary education, young learners
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D., učo 12232. Změněno: 13. 1. 2009 14:58.
Anotace
Tato studie se věnuje problematice výuky cizího jazyka v primárním a preprimárním vzdělávání. Nabízí přehled zahraničních pohledů na dané téma zejména ve vztahu ke konceptu kritického období. Ve druhé části příspěvku autor zpravuje o cílech, designu, metodách a vybraných výsledcích empirického šetření, které provedl ve školním roce 2005/06 a které zkoumalo ozvěnu rané výuky anglického jazyka u žáků osmých tříd základní školy.
Anotace anglicky
This paper deals with the topic of teaching foreign languages to young learners. Various research approaches and findings are discussed, especially those based on the concept of critical period. the paper also introduces the aims, design, methods and selected results of a study that was carried out by the author in the 2005/06 school year. The study examined the effects of early foreign language instruction upon the achievement of grade 8 pupils.
Návaznosti
LC06046, projekt VaVNázev: Centrum základního výzkumu školního vzdělávání (Akronym: RECES)
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Centrum základního výzkumu školního vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 19. 5. 2022 17:21