Detailed Information on Publication Record
2008
První zkušenosti z implementace témat primární prevence rizikového chování do školních vzdělávacích programů
ČECH, Tomáš and Iva HANÁKOVÁBasic information
Original name
První zkušenosti z implementace témat primární prevence rizikového chování do školních vzdělávacích programů
Name in Czech
První zkušenosti z implementace témat primární prevence rizikového chování do školních vzdělávacích programů
Name (in English)
First experiences with implementation of topics of primary prevention of risk behaviour to school education programmes
Authors
ČECH, Tomáš (203 Czech Republic, guarantor) and Iva HANÁKOVÁ (203 Czech Republic)
Edition
Brno, Bartoňová, M.; Vítková, M. aj. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Education of pupils with special educational needs II, p. 265-271, 7 pp. Speciální potřeby žáků v kontextu RVP ZV, svazek 2, 2008
Publisher
Masarykova univerzita
Other information
Language
Czech
Type of outcome
Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Field of Study
50300 5.3 Education
Country of publisher
Czech Republic
Confidentiality degree
není předmětem státního či obchodního tajemství
RIV identification code
RIV/00216224:14410/08:00027382
Organization unit
Faculty of Education
ISBN
978-80-210-4736-5
Keywords (in Czech)
Prevence; minimální preventivní program; školní metodik prevence; Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání; školní vzdělávací program
Keywords in English
Prevention; minimal prevention program; educational expert for prevention; framework educational program; school educational program
Tags
Tags
International impact, Reviewed
Změněno: 30/6/2009 18:10, doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D.
V originále
Příspěvek se zabývá problematikou předcházení rizikovému chování v základních školách a primárními zkušenostmi ze zavádění Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání do škol a z implementace témat do školních vzdělávacích programů.
In English
The article deals with the prevention of dangerous behavior in primary schools and the general experience with the implementation of Framework Educational Programmes for Basic Education into basic schools and with the use of these topics in school educational programmes.
Links
MSM0021622421, plan (intention) |
|