BRYCHOVÁ, Alice. Selbstreflektiertes Lernen im DaF- Unterricht. In BRYCHOVÁ, Alice. Germanistik und die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 580 s.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Selbstreflektiertes Lernen im DaF- Unterricht
Název česky Sebereflektivní učení ve výuce němčiny jako cizího jazyka
Název anglicky Self-reflected Learning in german language education
Autoři BRYCHOVÁ, Alice.
Vydání Brno, Germanistik und die neuen Herausforderungen in Forschung und Lehre, 580 s. 2008.
Nakladatel Masarykova univerzita
Další údaje
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: PhDr. Alice Brychová, Ph.D., učo 1892. Změněno: 31. 3. 2011 12:33.
Anotace
Die Entwicklung der Gesellschaft stellt auch an die Schule ständig neue und immer komplexere Anforderungen, dieser Tatsache wird auch in den Neugestaltungen von Lehrplänen Rechnung getragen. Statt fest geregelter Unterrichtsinhalte wird immer mehr Autonomie erwartet. Wie die Autonomie mit Hilfe der Selbstbewertung anhand vom Sprachenportfolio bei Studierenden entwickelt werden kann, beschreibt dieser Beitrag.
Anotace česky
Vývoj společnosti vyžaduje také od škol a žáků stále více autonomie a klade na ně komplexnější požadavky. Na tyto požadavky reagují změny v učebních plánech, které upřednostňují místo pevně stanovených učebních obsahů více vlastní autonomie. Příspěvek se věnuje problematice rozvoje autonomního přístupu k učení se cizím jazykům pomocí využívání sebehodnocení na podkladě práce s jazykovým portfoliem.
Anotace anglicky
The aim of this text ist to describe the posibilities, how to develop the self-assesment of students.
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 02:52