JŮZLOVÁ, Petra a Iva FRÝZOVÁ. Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda. In Efektivita a optimalizace přípravy učitelů. 1. vyd. Praha: Charles University, Prague, 2008, s. 20-26, 6 s. ISBN 978-80-7399-459-4.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Název česky Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Název anglicky The results of the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school
Autoři JŮZLOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant) a Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika).
Vydání 1. vyd. Praha, Efektivita a optimalizace přípravy učitelů, od s. 20-26, 6 s. 2008.
Nakladatel Charles University, Prague
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Slovensko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027419
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7399-459-4
Klíčová slova anglicky Results;biology and geology knowledge;school
Štítky biology and geology knowledge, results, school
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: Mgr. Petra Jůzlová, učo 249185. Změněno: 19. 3. 2010 10:45.
Anotace
Článek prezentuje výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Anotace anglicky
The report deals with the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school
Návaznosti
MSM0021620862, záměrNázev: Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 25. 4. 2024 15:29