D
2008
Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
JŮZLOVÁ, Petra a Iva FRÝZOVÁ
Základní údaje
Originální název
Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Název česky
Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Název anglicky
The results of the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school
Autoři
JŮZLOVÁ, Petra (203 Česká republika, garant) a
Iva FRÝZOVÁ (203 Česká republika)
Vydání
1. vyd. Praha, Efektivita a optimalizace přípravy učitelů, od s. 20-26, 6 s. 2008
Nakladatel
Charles University, Prague
Další údaje
Typ výsledku
Stať ve sborníku
Stát vydavatele
Slovensko
Utajení
není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV
RIV/00216224:14410/08:00027419
Organizační jednotka
Pedagogická fakulta
Klíčová slova anglicky
Results;biology and geology knowledge;school
Příznaky
Mezinárodní význam, Recenzováno
V originále
Článek prezentuje výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Anglicky
The report deals with the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school
Návaznosti
MSM0021620862, záměr | Název: Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání |
|
Zobrazeno: 15. 11. 2024 12:47