JŮZLOVÁ, Petra and Iva FRÝZOVÁ. Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda (The results of the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school). In Efektivita a optimalizace přípravy učitelů. 1st ed. Praha: Charles University, Prague, 2008, p. 20-26, 6 pp. ISBN 978-80-7399-459-4.
Other formats:   BibTeX LaTeX RIS
Basic information
Original name Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Name in Czech Výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Name (in English) The results of the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school
Authors JŮZLOVÁ, Petra (203 Czech Republic, guarantor) and Iva FRÝZOVÁ (203 Czech Republic).
Edition 1. vyd. Praha, Efektivita a optimalizace přípravy učitelů, p. 20-26, 6 pp. 2008.
Publisher Charles University, Prague
Other information
Original language Czech
Type of outcome Proceedings paper
Field of Study 50300 5.3 Education
Country of publisher Slovakia
Confidentiality degree is not subject to a state or trade secret
RIV identification code RIV/00216224:14410/08:00027419
Organization unit Faculty of Education
ISBN 978-80-7399-459-4
Keywords in English Results;biology and geology knowledge;school
Tags biology and geology knowledge, results, school
Tags International impact, Reviewed
Changed by Changed by: Mgr. Petra Jůzlová, učo 249185. Changed: 19/3/2010 10:45.
Abstract
Článek prezentuje výsledky výzkumné sondy vstupních znalostí biologického a geologického učiva vzdělávací oblasti Člověk a příroda
Abstract (in English)
The report deals with the probe concerning on biology a nd geology knowledge base of pupils at the beginning of the secondary school
Links
MSM0021620862, plan (intention)Name: Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání
PrintDisplayed: 26/5/2024 23:34