BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol. In KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido. 5 s. pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-168-3. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol
Název česky Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol
Název anglicky Communication Competences and Impaired Communication Abilities of Pupils at 1st to 5th grade of Primary Schools
Autoři BOČKOVÁ, Barbora (203 Česká republika, domácí), Ilona BYTEŠNÍKOVÁ (203 Česká republika, domácí), Radka HORÁKOVÁ (203 Česká republika, domácí) a Jiřina KLENKOVÁ (203 Česká republika, garant, domácí).
Vydání 1. vyd. Brno, Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability, 5 s. pedagogická literatura, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Kapitola resp. kapitoly v odborné knize
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00027438
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-168-3
Klíčová slova anglicky Framework Educational Programme for Primary Education; communication; communication competences; impaired communication abilities; hearing impairment; speech therapy
Štítky communication, communication competences, hearing impairment, impaired communication abilities, speech therapy
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 8. 3. 2011 17:39.
Anotace
Příspěvek se týká problematiky žáků 1. stupně základní školy, u nichž se vyskytuje narušení komunikační schopnosti. Je analýzou problematiky pro připravovaný výzkum, které se týká narušené komunikační schopnosti a výskytu sluchového postižení u žáka základní školy. Přípravovaný výzkum vychází z výsledků šetření, jehož hlavním cílem byla analýza problematiky komunikačních kompetencí dětí předškolního věku v mateřských školách v Jihomoravském kraji, včetně profesní připravenosti předškolních pedagogů pro práci s dětmi této věkové kategorie.
Anotace anglicky
This article focuses on first grade pupils with impaired communication abilities. The text is an analysis of this topic for an upcoming research in impaired communication ability and occurence of hearing impairment in primary school pupils. The research builds on results of research in communication competences of pre-school children in kindergardens in South Moravian Region. This research also includes an evaluation of competences of preschool teachers for work with pre-school children with impaired communication abilities.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 29. 3. 2024 12:19