BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Brno: Paido. 369 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-170-6. 2008.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
Název česky Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II.
Název anglicky Education of Pupils with Special educational Needs II.
Autoři BARTOŇOVÁ, Miroslava (203 Česká republika) a Marie VÍTKOVÁ (203 Česká republika, garant).
Vydání Brno, 369 s. Edice pedagogické literatury, 2008.
Nakladatel Paido
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Odborná kniha
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14410/08:00042272
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 978-80-7315-170-6
Klíčová slova česky žák se speciálními vzdělávacími potřebami základní škola rámcový vzdělávací program
Klíčová slova anglicky pupil special educational needs Framework Educational Programme for Basic Education inclusive integrative education inclusive didactics research team
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 7. 9. 2010 12:10.
Anotace
V odborné knize je prezentován Výzkumný záměr (MSM0021622443) Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání, jehož řešitelem je prof. PhDr. Marie Vítková, CSc. a výzkumné týmy určené k jeho realizaci. Výzkumný záměr (VZ) je koncipován jako výzkum aplikovaný, dlouhodobý a intenzivní. Z metodologického hlediska se jedná o dvě dimenze (strategie)řešení problému, o metodologickou dimenz monografickou a statistickou. V rámci monografické procedury je výzkum řešen jako kvalitativní a výsledkem bude vytvoření epistémé pro empirický výzkum. Vz je koncipován na období let 2007-2013. Předmětem bádání je systematická tvůrčí činnost v oblasti inkluze/integrace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami do základní školy s důrazem na postupnou implementaci RVP ZV. Výstupy jsou prezentovány po etapách ve formě konferencí a publikační činnosti.
Anotace anglicky
The research proposal Special Needs of Pupils in the Context of the Framework Educational Programme for Basic Education (FEP BE) is the applied, long term, and intensive research. Form the methodological point of view, there are two main dimensions (strategies): the monographic one and the statistical one. The research will be carried out as the qualitative research within the momographic procedure, its result will be an episteme for the empirical research. This part of the research will be conducted according to the operationalisation goals of each research area. Proposals adn actions will be determined. This research project is proposed for the yeaars 2007-20013. The study is a systematic creative activity in the areas of inclusion/integration of students with special needs in basic school with the aim to gradually implement FEP BE. The research outcomes will be presented at conferences and in publications.
Návaznosti
MSM0021622443, záměrNázev: Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
Investor: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR, Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání
VytisknoutZobrazeno: 28. 3. 2024 13:15